Callcenter inhuren? Vind de beste deal!

4 vrijblijvende en gratis offertes opvragen

Duidelijkheid met een vast bedrag per maand

Callcenter op maximaal 45 minuten afstand

Deskundige en branchegerichte specialisten

Gratis callcenter offertes

Bent u op zoek naar het beste callcenter in uw regio? Zoek niet langer verder en vraag vrijblijvend en gratis 4 offertes op. Zo makkelijk was het vinden van een deskundig en goedkoop callcenter nog nooit!

administratiekantoor offerte

Alle diensten van callcenters op 1 plaats 

boekhouder inhuren

De beste prijs voor je callcenter betalen

In een paar simpele klikken geregeld zonder gedoe

boekhouder gezocht

Onafhankelijk callcenter offerte vergelijken

Callcenter zoeken? Vraag 5 gratis offertes aan

Een callcenter inhuren is een slim idee als je behoefte hebt aan telefonisch contact met klanten. Dat kan doorgaans op twee manieren, zo kan er sprake zijn van een inbound klantencontact waarbij je klanten te woord staat die zelf bellen, of een outbound telefoongesprek. Outbound bellen kan worden verdeeld over warm en koud bellen.

  • Warm bellen betekent dat degene die gebeld wordt, eerder contact heeft gehad met het callcenter. Bij koud bellen wordt iemand gebeld die niet specifiek om contact heeft gevraagd. Kortom, een callcenter inhuren doe je niet zomaar en je wil een partner vinden die perfect aansluit op je wensen.

Hoe werkt callcenter vergelijken precies?

Nou dat is gelukkig makkelijk uit te leggen. Omdat onze partner een enorm netwerk aan callcenters door heel Nederland heeft samengebracht kunnen we een onafhankelijke vergelijking bieden door 5 gratis offertes van verschillende out- en inbound callcenters in de regio toe te sturen.

Het prettige is ook nog eens dat het volledig kosteloos is, je krijgt dus volledig vrijblijvend een aantal offertes in je mail, daardoor krijg je inzicht in de totale kosten van een callcenter, en heb je direct inzicht in alle werkzaamheden die uitgevoerd kunnen worden. Daarnaast is het een stuk gemakkelijker om callcenters op hun tarieven vergelijken.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je een telefonische helpdesk wil inhuren die gericht is op klantenservice, het is dan belangrijk dat je een perfecte partner kiest die hoge kwaliteit kan leveren om dringende of ingewikkelde vragen van klanten te beantwoorden. Vergelijk daarom offertes en kies de beste partij!

Direct een callcenter inhuren in 2020? meest gestelde vragen

Wat is een callcenter en waarom kun je deze inhuren?

Waarschijnlijk weet je wel wat een callcenter is, maar we gaan het toch even voor je uitleggen. Een callcenter is een afdeling, of een bedrijf dat gespecialiseerd is in het afhandelen van telefoontjes met (potentiele) klanten.

  • In principe zijn de meeste ondernemingen in Nederland succesvol door een goed geimplementeerde marketingstrategie. Onder deze strategie vallen alle activiteiten die ingezet worden om klanten te verleiden tot de aankoop van een dienst of product.
  • Voor veel van deze taken heb je bijvoorbeeld verkopers nodig, een callcenter inhuren kan dan een goede optie zijn als je organisatie op zoek is naar het verhogen van het aantal verkopen. Als je een callcenter met professionele verkopers kiest is succes bijna gegarandeerd.

Toch is het slim om goed te orienteren op de markt, een goed callcenter vinden kan namelijk lastig zijn. We raden je aan om een aantal offertes aan te vragen via onze website, deze zijn makkelijk langs elkaar te houden zodat je kunt zien wat de mogelijkheden en de tarieven zijn.

Welke taken kunnen callcenters op zich nemen?

Het gebruiken van een callcenter kan om verschillende redenen makkelijk zijn. Je kunt een organisatie inhuren om iemand telefonisch vragen van klanten te laten beantwoorden, maar het komt ook regelmatig voor dat callcenter medewerkers producten verkopen.

  • Het is dus mogelijk om de klantenservice te laten verzorgen, maar ook voor de verkoop van producten is een callcenter een prima oplossing. Beschik je dus over een onderneming en heb je veel contact met klanten?

Een callcenter inhuren is dan een prima oplossing, medewerkers met goede communicatieskills en veel doorzettingsvermogen kunnen er voor zorgen dat klanten tevreden blijven en je hebt de mogelijkheid om je sales te verhogen.

Wat is een inbound en outbound callcenter?

Misschien heb je al eens gehoord over de begrippen inbound- en outbound. Er zit een groot verschil in de beide onderdelen van een callcenter. Als je op het punt staat om te beginnen met een callcenter inhuren zul je een keuze moeten maken tussen deze twee verschillende types. Uiteraard is het ook mogelijk om beide mogelijkheden te kiezen als daar behoefte aan is.

De keuze die je maakt hangt af van de behoeften en wensen van een onderneming. Om je te helpen hebben we de beide mogelijkheden op een rijtje gezet. Lees snel verder als je er achter wil komen wat inbound- en outbound callcenters zijn.

Een outbound callcenter

Een outbound callcenter is vooral geschikt voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe of bestaande klanten. Denk dan vooral aan verkoop of coldcalling. Het doel van een outbound callcenter is meestal om producten of diensten te verkopen. Ook het genereren van leads valt vaak onder de werkzaamheden van een outbound callcenter.

  • Toch zijn er ook minder commerciele werkzaamheden voor een outbound callcenter, denk bijvoorbeeld aan het leveren van nazorg in het after sales traject. Het komt ook regelmatig voor dat er telefonische enquetes worden afgenomen om informatie in te winnen over verschillende onderwerpen.

Een inbound callcenter

Een inbound callcenter wordt het meest gekozen door veel organisaties. Dat is niet zo gek want er zijn genoeg bedrijven die enorm veel telefoontjes ontvangen op een normale werkdag. Het kiezen van een inbound callcenter is dan een goede keuze, dit soort callcenters handelen namelijk alle binnenkomende telefoongesprekken af.

  • Bedrijven die over een klantenservice willen beschikken maken gebruik van dit soort diensten, deze inbound callcenters hebben vaak een speciaal service- of naamnummer. De keuze voor dit soort callcenters kan enorm veel opleveren en de drempel voor contact verlagen voor een (potentiele) klant.

Een inbound callcenter heeft alles in huis, van bestellijnen tot helpdesks, ook informatielijnen en hulpdiensten komen veel voor. Het is daarom ook niet zo gek dat een inbound callcenter het meest gekozen type door ondernemers in Nederland. De klantervaring en service is de afgelopen jaren alleen maar belangrijker geworden.

Wat zijn de tarieven en kosten van alle callcenters?

De kosten van callcenters kunnen behoorlijk verschillen en zijn afhankelijk van de werkzaamheden die je uit wil besteden. Wil je zelf een callcenter gaan opzetten? Dan zitten de meeste kosten zitten uiteraard in het aantal medewerkers dat je aan het werk willen zetten. Doorgaans kost personeel van callcenters ongeveer 15 tot 20 euro per uur. Ook is er soms sprake van supervisie, er wordt namelijk wel toezicht gehouden op de gesprekken die medewerkers voeren.

  • Uiteraard is het ook mogelijk om zelf een callcenter op te zetten, maar de kosten om dit te realiseren liggen in het begin behoorlijk hoog. Denk aan het vinden van medewerkers, het huren van een pand en alle opstartkosten om het callcenter draaiende te krijgen. Om al deze kosten te verlagen kun je wellicht beter een callcenter inhuren.

Daardoor weet je precies welke kosten je moet maken en heb je overzicht op de maandelijkse kosten. Daarnaast heb je direct de beschikking over deskundige en ervaren belmedewerkers. Doorgaans wordt er een bedrag per uur of per lead afgesproken.

Wat zijn de voordelen van een callcenter inschakelen?

Wat zijn de nadelen van een callcenter inschakelen?

Callcenters offerte vergelijken: hoe werkt het?

Z

Stap 1: bedrijfsinfo opgeven

Na het drukken op de groene knop vult u de bedrijf- en profielgegevens makkelijk & veilig in een overzichtelijk formulier voor een goed beeld van uw organisatie

Stap 2: uniek aanbod in de buurt

Na de aanvraag ontvangt u gratis en vrijblijvend minimaal 4 offertes op basis van uw unieke bedrijfsprofiel en locatie

Stap 3: offertes vergelijken

Vergelijk de gratis verkregen offertes op prijs en dienstverlening en kies een callcenter dat het beste past bij de wensen en behoeften van uw organisatie

Vakkundige en goedkope callcenters gezocht? Vraag GRATIS meerdere offertes aan

Waarom NederlandMKB.nl gebruiken?

Wij weten wat het is om ondernemer te zijn

Wij zijn een groep ondernemers die zelf regelmatig geïrriteerd raakte tijdens het bekijken van zakelijke diensten op het internet. Het aanbod is groot en je hebt vaak geen idee of het nog goedkoper kan.

Geef niet onnodig veel geld uit

Wij vinden dat jouw zuurverdiende geld als ondernemer niet onnodig uitgegeven hoeft te worden. Je wil natuurlijk groeien en door effectief zakelijke diensten te vergelijken kun je gemakkelijk honderden of zelfs duizenden euro’s besparen op diverse kostenposten.

Het is bij ons mogelijk om aanbieders te vergelijken op een aantal voorwaarden. Deze voorwaarden zijn natuurlijk verschillend per product.

  • Je zult merken dat je soms gebruik maakt van een handige vergelijker die je volledig kunt personaliseren.
  • Daarbij heb je voor verschillende diensten de mogelijkheid om verschillende offerte’s op te vragen om de beste deal te vinden.

Ook bieden we statische vergelijkingen aan voor zakelijke diensten zoals leasing. Je krijgt daardoor een groot totaalbeeld van de markt, daardoor wordt de keuze voor een aanbieders een stuk makkelijker.

Transparant over ons verdienmodel

Transparantie is tegenwoordig een belangrijk onderwerp geworden, het is bij ons dan ook een kernwaarde om transparant te zijn en blijven over het simpele verdienmodel van Nederland MKB.

Vergoeding voor het vergelijken

Als je de keuze maakt om een zakelijke dienst te gaan gebruiken ontvangen wij een vergoeding van de aanbieder waar je voor gekozen hebt.

Op deze manier kunnen wij er voor zorgen dat jij als ondernemer gratis zakelijke diensten kunt vergelijken. Kosten besparen hoeft dus helemaal geen geld te kosten, soms ben je al klaar in 3 minuten.

Een echte win-win wat ons betreft, mocht je nog vragen hebben over ons verdienmodel of het onafhankelijk vergelijken? Geen enkel probleem, laat je vraag achter op onze contactpagina. We proberen dan zo snel mogelijk je vraag te beantwoorden zodat je aan de slag kunt gaan.

  • Nederland MKB streeft naar innovatie, kwaliteit en service. Daarom is jouw mening van groot belang voor ons! Het team stelt het zeer op prijs wanneer je jouw suggesties of meningen aan ons laat horen.